26 octombrie 2004 - Se inaugureaza magazinul Metro Cash & Carry din Brasov

Magazinul Metro Cash&Carry, in 2009. Sursa foto: Google Street View

In 26 octombrie 2004, compania Metro Cash & Carry România, parte a grupului german Metro, a deschis cel de-al doilea magazin din judeţ, după cel inaugurat în 1998, la Ghimbav. Construit cu o investiţie de 15 milioane de euro, Metro 2 este situat pe Calea Bucureşti. Acesta a fost cel de-al 20-lea magazin din reţeaua Metro Cash&Carry. Supermarketul, cu o suprafaţă de vînzare de 5.500 mp, 16 case de marcat şi un număr de 400 de locuri de parcare, oferă cumpărătorilor un sortiment de 17.500 de articole alimentare şi nealimentare.

Interior din magazin. 2018.
Sursa foto: Google Street View
În noul supermarket au inceput lucrul 260 de persoane. Metro 2 oferă un concept nou de lumină şi culori, care îndeplineşte cele mai exigente cerinţe ale clienţilor profesionişti. Unic în România, într-un oraş în afara capitalei, Metro Cash&Carry România îşi deschide a doua generaţie de magazine «mai aproape de clienţi». Braşovul s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani din punct de vedere al produselor gastronomice şi al industriei hoteliere şi am considerat că este momentul să deschidem al doilea magazin. Produsele vîndute provin de la cei 40 de producători locali, cu care sîntem parteneri şi care ne oferă garanţia calităţii”, spunea , la deschidere, Dusan Wilms, director general al Metro Cash& Carry România.   

Directorul Metro 2 Braşov, Vlad Vasiliu spunea că Metro 2 va fi singurul magazin de unde braşovenii vor putea cumpăra peşte proaspăt şi peşte viu, direct din acvarii. Totodată, noul magazin avea un raion specializat pe produse proaspete, unde fructele şi legumele erau păstrate în condiţii de maximă igienă.   

Interior din magazin. 2017.
Sursa foto: Google Street View
Noul magazin a fost deschis non-stop în perioada 26 octombrie - 23 decembrie, programul normal fiind de luni pînă sîmbătă de la orele 6.00 şi 21.00, iar duminica de la orele 8.00 la 19.00. Accesul se face numai pe bază de legitimaţie Metro, iar cei care deţineau deja legitimaţie de la Metro 1 o puteau utiliza şi în noul magazin.   

Metro, care a împlinit, in 2004, 40 de ani de activitate, deţina în acel moment în România magazine cash& carry în Bucureşti (Otopeni, Militari, Voluntari şi Berceni), dar şi în Braşov, Timişoara, Constanţa, Bacău, Craiova sau Galaţi. Fiecare magazin Metro Cash&Carry a reprezentat o investiţie de aproximativ 15 milioane de euro, suprafaţa de vînzare variind între 6.500 şi 10.000 de metri pătraţi. Grupul Metro era atunci unul dintre principalele lanţuri mondiale de distribuţie, operînd în 26 de ţări cu peste 475 de centre de distribuţie şi 77.300 de angajaţi în întreaga lume.

Sursa info: Monitorul Expres

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

8 mai 1956 - S-a nascut Ioan Ghise, primar al Brasovului intre anii 1996-2004

Inainte si Dupa. Intersectiile din Brasov, cu semaforizare si cu sensuri giratorii (Galerie foto)

Brasov - Strada Iuliu Maniu, in timp